Heenreis en aankomst Elba - Reisverslag uit Texel, Nederland van Diane Zandman - WaarBenJij.nu Heenreis en aankomst Elba - Reisverslag uit Texel, Nederland van Diane Zandman - WaarBenJij.nu

Heenreis en aankomst Elba

Door: Diane

Blijf op de hoogte en volg Diane

10 Juli 2014 | Nederland, Texel

Dinsdag 8 juli 2014

Zondag zijn we vertrokken om 16:30 richting Elba. We hebben een hele goeie reis gehad, konden lekker doorrijden en de jongens waren voorbeeldig. Geen wanklank gehoord, een gezellige busreis!

Maandag om 18:30 zijn we aangekomen op camping Lactona op Elba. We hebben een prachtige plek en het is een leuke camping. Al snel worden we begroet door het Elba outdoor team, die kwamen kijken of we al aangekomen waren! Na zo’n lange reis, iedereen in beweging krijgen om de tenten op te zetten is nog een hele klus. Iedereen is moe en we zien allemaal niet meer zo goed hoe het moet. Als we bezig zijn met de tenten van de jongens begint het langzaam een beetje te regenen. Al snel gaat dit over in heftige regen. Net op tijd staan de tenten van de jongens! We proberen nog om in de regen onze tent op te zetten maar helaas dit gaat niet meer lukken. Dat wordt slapen in de bus voor de begeleiding! Ismael is niet lekker, heeft last van migrane en duikt zijn bed in! Wij gaan nog even een pizza eten voor op de camping. Zo jammer voor Ismael, wetend dat hij zo gek is op pizza, vooral dit van laat op de avond! ☺ Weer terug op de plek, gelijk naar bed, morgen het kamp verder in orde maken! Lieve groet, namens ons allen! Diane

Diane

No Distance goes Italy! No Distance organiseert een vakantie in het buitenland! Voor kinderen met moeilijk verstaanbaar gedrag zoals adhd, add, pdd-nos, autisme. Speciale pubergroepen, jong volwassenen, jongensgroepen en meidengroepen. De vakantie wordt kleinschalig gehouden met groepen van maximaal 4 deelnemers en 1-op-1 begeleiding. Een totaal andere aanpak en dus beslist geen standaard vakantiekamp! We noemen dit niet voor niets de Vakantie met het gezinsgevoel. Alle jongeren krijgen een vaste begeleider (maatje) en er is een programma met een vaste structuur. www.nodistance.eu

Actief sinds 01 Juli 2011