We zijn er! - Reisverslag uit Texel, Nederland van Diane Zandman - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Texel, Nederland van Diane Zandman - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: De meiden van Texel

Blijf op de hoogte en volg Diane

06 Juli 2014 | Nederland, Texel

Hoi allemaal!

Na een gezellige rit van Assen naar Texel, zijn we gister aan het begin van de avond aangekomen op Texel.
Onderweg zijn we even gestopt om de laatste boodschappen te doen (Sandra en Iris waren natuurlijk wat vergeten). Toen we de boodschappen ingeladen hadden, konden we de boot op. Jorien, Danique en Wendy waren enorm enthousiast. Aangezien we even moesten wachten voor de boot, kwamen we in een rij met auto's te staan. Naast ons stond een rij met allemaal Duitse auto's. Danique dacht dat deze baan toch echt speciaal voor de Duitsers moest zijn ;)
Bij aankomst hebben de meiden de camping bekeken en zijn Sandra en Iris direct begonnen met " koken"; kippensoep met stokbrood. Lekker smullen! Na het eten hebben we een korte wandeling gemaakt die uitkwam op het strand. Even pootje baden en genieten van de harde wind. Het was heerlijk.
Na het strand hebben we onze warme kleding aangetrokken en zijn we naar de kantine van de camping gegaan. Hier hingen grote schermen, zodat we voetbal konden kijken. Ontzettend spannend, maar toen het na 90 minuten nog gelijk stond zijn we gaan slapen. Gelukkig hebben we wel gewonnen!
Op dit moment zijn we lekker aan het zwemmen in een mooi zwembad. Iris wilde graag een blauwe zee (weer een opmerking van Danique waar iedereen hard om moest lachen), dus vandaag heeft Iris haar blauwe zee.
We hebben het erg gezellig met elkaar en we hebben veel zin in de komende week!

Groetjes, Danique, Wendy, Jorien, Sandra, Iris

• 06 Juli 2014 - 14:27

Susanne Osasso:

Veel plezier meiden van Texel!

• 06 Juli 2014 - 17:06

Marian Uffen:

Meiden wat klinkt dit heerlijk!! Geniet er van!

• 07 Juli 2014 - 14:11

Diane:

Hey meiden, dat klinkt allemaal goed, heerlijk dicht bij de zee! Wij zijn nog onderweg, hopen met een uurtje de boot te pikken naar Elba! Veel plezier en mooi weer! Liefs van ons allemaal! Lars, Johan, Ismael, Josef, Enzo, Stephanie en Diane

Diane

No Distance goes Italy! No Distance organiseert een vakantie in het buitenland! Voor kinderen met moeilijk verstaanbaar gedrag zoals adhd, add, pdd-nos, autisme. Speciale pubergroepen, jong volwassenen, jongensgroepen en meidengroepen. De vakantie wordt kleinschalig gehouden met groepen van maximaal 4 deelnemers en 1-op-1 begeleiding. Een totaal andere aanpak en dus beslist geen standaard vakantiekamp! We noemen dit niet voor niets de Vakantie met het gezinsgevoel. Alle jongeren krijgen een vaste begeleider (maatje) en er is een programma met een vaste structuur. www.nodistance.eu

Actief sinds 01 Juli 2011