Dag twee - Reisverslag uit Barberino di Mugello, Italië van Diane Zandman - WaarBenJij.nu Dag twee - Reisverslag uit Barberino di Mugello, Italië van Diane Zandman - WaarBenJij.nu

Dag twee

Door: Jozua (Bart en Jondalar)

Blijf op de hoogte en volg Diane

02 Mei 2013 | Italië, Barberino di Mugello

De planning van vandaag: De prachtige stad Lucca bezoeken! De dag begon met een klein beetje regen dus wij hebben helaas nog geen gebruik kunnen maken van het zwembad maar dat mocht de pret niet bederven. Want wij konden nu de omgeving eens goed bekijken in het daglicht en dat is werkelijk waar AMAZING! Na een korte rit waren we aangekomen in Lucca hier hebben we eerst de omgeving eens goed bekeken en hebben we mooie foto's gemaakt van de prachtige kunst , natuur en de authentieke gebouwen. Vervolgens zijn we naar het 'park' gegaan en hebben we heerlijk geluncht en mooie foto's geschoten , het park is eigenlijk een grote stadsmuur die om heel Lucca heen is gebouwd super mooi allemaal maar iets te ver om te lopen dus daarom hebben wij hele mooie bakfietsen gehuurd en zijn vervolgens twee keer de stadsmuur rondgefietst. Hier een stukje over hoe Bart en Jondalar deze dag hebben beleeft.
"We hebben gefietst duiven gevoerd en gegeten en gereden en wezen chille
We zijn wezen fietsen op de stadsmuur het was een soort auto.
Er zijn nog foto's gemaakt met iedereen erbij en alleen.
Overal zag je mensen en auto's iedereen reed door elkaar heen. "

momenteel zijn we lekker aan het relaxen in onze villa uuh ik bedoel appartement. (Wat een bofkonten we mogen absoluut niet klagen) het ruikt inmiddels ook heerlijk naar eten van onze eigen chefkok Diane , de jongens moeten nog wel een beetje wennen aan de Italiaanse tradities zoals iets later eten maar ze passen zich goed aan. Na het eten nog even chillen en optijd naar bed om morgen weer een heel mooie ervaring op te doen:D

Nieuw onderwerp op deze site de anekdotes die we niet willen vergeten omdat ze leuk, aandoenlijk,slim zijn!
Anekdotes van vandaag:
Goh, ik ben niet ziek, jullie doen dus iets goed!
Ik heb het gevoel alsof ik droom, het is hier zo mooi!
Het is hier echt tof!
Diane, jij kan niet rijden!

• 03 Mei 2013 - 09:12

Jolanda:

Om jaloers op te worden...wat jullie doen en wat jullie zien en wat jullie eten!!!
    En dan die mooie foto's.....prachtig. Wat een luxe.
    Heerlijk genieten met z'n allen.

Groetjes, Jolanda

• 03 Mei 2013 - 10:43

Jeanette:

Wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Kan ook niet anders als ik de foto's zo zie.
    Schitterende omgeving!!!

• 03 Mei 2013 - 13:02

Heleen Muus:

Geweldig, jammer dat wij niet mee mochten.
    Fijn dat iedereen het naar z'n zin heeft. Hopelijk kunnen jullie vandaag wel van het zwembad genieten.
    Veel plezier nog allemaal!

Diane

No Distance goes Italy! No Distance organiseert een vakantie in het buitenland! Voor kinderen met moeilijk verstaanbaar gedrag zoals adhd, add, pdd-nos, autisme. Speciale pubergroepen, jong volwassenen, jongensgroepen en meidengroepen. De vakantie wordt kleinschalig gehouden met groepen van maximaal 4 deelnemers en 1-op-1 begeleiding. Een totaal andere aanpak en dus beslist geen standaard vakantiekamp! We noemen dit niet voor niets de Vakantie met het gezinsgevoel. Alle jongeren krijgen een vaste begeleider (maatje) en er is een programma met een vaste structuur. www.nodistance.eu

Actief sinds 01 Juli 2011