Donderdag 16 augustus 2012 - Reisverslag uit Tuoro sul Trasimeno, Italië van Diane Zandman - WaarBenJij.nu Donderdag 16 augustus 2012 - Reisverslag uit Tuoro sul Trasimeno, Italië van Diane Zandman - WaarBenJij.nu

Donderdag 16 augustus 2012

Blijf op de hoogte en volg Diane

16 Augustus 2012 | Italië, Tuoro sul Trasimeno

Tuoro sul Trasimeno

Donderdag 16 augustus 2012

Hoi iedereen.

Vandaag hebben we leuke en rare dingen gedaan.

In de ochtend werden we gewoon normaal wakker Wander bleef lekker lang uitslapen want dat mocht van Diane alleen daar hadden Sven en Lars geen zin in.
Toen gingen we normaal ontbijten zoals elke ochtend.
Daarna gingen Sven en Lars en Wander en Iris en Jasper naar het zwembad toe.
En Romeo ging even de camping verkennen met zijn fototoestel.
Jolanda en Diane en Romeo bleven bij de caravan en later in de ochtend gingen ze naar Tuoro toe.
Toen gingen we gezellig met z’n allen lunchen.
We wouden graag met de boot naar 1 van de eilanden op Lago Trasimeno.
Maar er kwamen 2 Belgen rond een een golfkarretje genaamd Lamborgini en zeiden dat er een rondleiding was in de wijngaarden waar drank word gemaakt.
Sven wou dat niet dus hij bleef met Diane bij de caravan en gingen nog even naar Tuoro toe.
De rest vertrok naar de wijngaarden we volgden een groep die weg reed maar dat was natuurlijk de verkeerde groep en belanden ergens in een dorpje daar parkeerden we op een steile weg op een heuvel.
Daarna vertrokken we weer naar de camping aleen Iris Jolanda en Lars reden in de oude Opel Astra en Iris kreeg de auto niet goed naar achter omdat de weg heel steil was maar het was wel heel knap van Iris dat ze de auto van de steile weg afkreeg.
Daarna kwamen we weer op de camping en gooiden de Lupo en de Astro weer vol met diesel.
Toen gingen we lekker eten want Diane en Romeo hadden nasi gekookt.
En nu is het avond in werd dit verslag getypt 

Groetjes Lars

• 16 Augustus 2012 - 22:24

André:

Wat een prachtig verslag van vandaag.
    Jullie maken nogal wat mee. Verkeerd rijden, tegen stijle bergen oprijden.
    Man dat is hardstikke eng en gevaarlijk natuurlijk. Het lijkt wel James Bond of nog beter.. GTA ;-)

Lars laat me raden, jij hebt getankt natuurlijk?

Ik kijk weer uit naar het verslag van morgen.

groetjes André

• 16 Augustus 2012 - 22:44

Gerda:

Hoi Allemaal!

Lars , wat heb je een leuk verslag gemaakt! Het was dus weer een geslaagde dag, zo te lezen. We zijn benieuwd wat jullie morgen gaan beleven! Zal vast wel weer heel erg leuk worden.
    Groetjes van ons allen.
    Xxx

• 16 Augustus 2012 - 23:53

Anneke:

Het is toch wat bij jullie...verkeerd rijden..het lijkt mij wel.(hahahaha) Ook geen tomtom bij jullie?
    Lars, ik ken jou wel niet maar ik heb er weer van genoten van het verslag en jullie ook van het eten van de top kok's zo te horen.
    Tot het volgende verslag dan maar, mensen van het goede leven.....
    Lieve groetjes van Anneke

• 17 Augustus 2012 - 10:08

RTV Assen:

Wat een geweldig verhaal... Da's heel wat anders dan het zitten wegbakken in de bloedhete redactie van de studio. Haha en aan het eind van de dag nasi eten in Italië, da's ook niet echt 'gewoon'. Maar ik ken de kookkunsten Diane en Romeo inmiddels goed en weet dat jullie heerlijk moeten hebben gegeten.

Ik realiseer me ineens dat er al bijna een week voorbij is, wat gaat de tijd eigenlijk snel hè? Maar jullie hebben nog wel even te gaan. Ik wacht alweer op het volgende 'rare' verhaal :)

Groet'n uut Assen,

DJ

• 17 Augustus 2012 - 15:56

Ria:

Hoi allemaal,

Prachtig verslag!Zo leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven samen. Wat een geluk dat Iris een beetje ervaring heeft in de bergen te rijden !!!Fijn dat jullie het zo leuk hebben,geniet nog even het gaat zo snel het is alweer vrijdag.

Groetjes Ria.

• 17 Augustus 2012 - 18:23

Pieter:

Hey hallo vakantiegangers,
    Wat ben ik toch al een partij jaloers op jullie. Ik kan vooralsnog alleen maar de verslagen lezen en de mooie foto's bekijken. Alleen van donderdag zijn er nog geen foto's? Gelukkig hoef ik nu niet zo lang meer te wachten hahaha want ik kom er aan hoor!!! Ik hoop alleen wel dat Romeo niet vergeet voor mij een dikke ijsco klaar te hebben zodra ik er ben. Kijken of hij mijn smaak nog weet ;-)

• 17 Augustus 2012 - 18:54

Pieter:

CITROEN

Oh ja Wander?
    Anita van AJAX is verkocht!!!!

Groetjes Pieter

Verslag uit: Italië, Tuoro sul Trasimeno

Diane

No Distance goes Italy! No Distance organiseert een vakantie in het buitenland! Voor kinderen met moeilijk verstaanbaar gedrag zoals adhd, add, pdd-nos, autisme. Speciale pubergroepen, jong volwassenen, jongensgroepen en meidengroepen. De vakantie wordt kleinschalig gehouden met groepen van maximaal 4 deelnemers en 1-op-1 begeleiding. Een totaal andere aanpak en dus beslist geen standaard vakantiekamp! We noemen dit niet voor niets de Vakantie met het gezinsgevoel. Alle jongeren krijgen een vaste begeleider (maatje) en er is een programma met een vaste structuur. www.nodistance.eu

Actief sinds 01 Juli 2011