Het zonnige reisverslag - Reisverslag uit Texel, Nederland van Diane Zandman - WaarBenJij.nu Het zonnige reisverslag - Reisverslag uit Texel, Nederland van Diane Zandman - WaarBenJij.nu

Het zonnige reisverslag

Door: De meiden van Texel

Blijf op de hoogte en volg Diane

08 Juli 2014 | Nederland, Texel

Hoi allemaal!

Zoals jullie weten waren we zondag wezen zwemmen. Het was ontzettend leuk en Danique is de enige echte bikkel in ons midden. De hoogste glijbaan en het golfslagbad vond ze geweldig! Jorien en Wendy hebben zich ook goed vermaakt!
Na het zwemmen hebben Danique en Sandra heerlijke pannenkoeken gemaakt. We hebben ze nog nooit zo lekker gehad!
Gisteren was het een echte stranddag. Lekker gezwommen en bruin geworden. In de middag hebben Wendy en Iris Sietske opgehaald. Super leuk dat zij er nu ook bij is en ook erg handig. We zouden namelijk gaan bbquen en wat bleek; Sietske is hier enorm goed in. Lekkere hamburgers, speklapjes en kipspiesjes. Geen probleem voor Sietske!
Vandaag hebben we zeepjes, kaarsen, broodjes en papier gemaakt bij de bonte belevenis. De meiden vonden het leuk om te doen en ze hebben mooie dingen gemaakt. We zijn trots!
Wendy en Sietske hebben net nog een heerlijke strandwandeling gemaakt. Ze hebben geschreven in het zand en schelpen en stenen gezocht. We genieten.

Tot het volgende verslag! Groetjes

Diane

No Distance goes Italy! No Distance organiseert een vakantie in het buitenland! Voor kinderen met moeilijk verstaanbaar gedrag zoals adhd, add, pdd-nos, autisme. Speciale pubergroepen, jong volwassenen, jongensgroepen en meidengroepen. De vakantie wordt kleinschalig gehouden met groepen van maximaal 4 deelnemers en 1-op-1 begeleiding. Een totaal andere aanpak en dus beslist geen standaard vakantiekamp! We noemen dit niet voor niets de Vakantie met het gezinsgevoel. Alle jongeren krijgen een vaste begeleider (maatje) en er is een programma met een vaste structuur. www.nodistance.eu

Actief sinds 01 Juli 2011