Maandag 27 augustus 2012 - Reisverslag uit Tuoro sul Trasimeno, Italië van Diane Zandman - WaarBenJij.nu Maandag 27 augustus 2012 - Reisverslag uit Tuoro sul Trasimeno, Italië van Diane Zandman - WaarBenJij.nu

Maandag 27 augustus 2012

Blijf op de hoogte en volg Diane

27 Augustus 2012 | Italië, Tuoro sul Trasimeno

Maandag 27 – 08 – 2012

Het is maandag de 27e en vandaag hebben we een dag dat helaas Aletta weer terug naar Nederland gaat. Di mama en Elisa gaan haar wegbrengen naar Rome. Romeo, Terence, Bart en Pieter hebben de caravan opgeruimd en de grote tent alvast afgebroken de was gedaan en daarna zijn ze richting Tuoro en verder door naar boven de bergen in gereden.
Na ongeveer een uurtje rijden zijn we gestopt om even lekker te gaan lunchen in een bergrestaurant. De spaghetti en de penne smaakte fantastisch. Na nog een lekkere kop cappuccino zijn we weer verder gereden richting Cortone. Hier aangekomen hebben we de auto geparkeerd en zijn we te voet het centrum in gelopen, echt een heel mooi oud authentiek stadje met veel antiek en leuke winkeltjes. Na ons bezoek aan dit stadje zijn we via een andere route terug gereden naar Tuoro om daar nog even inkopen te doen voor het avondeten van vanavond. Gebakken aardappelen, kipschnitzel en salade. De koks voor vandaag zijn , Romeo en Bart.

• 27 Augustus 2012 - 21:20

Jolanda:

Weer een leuke dag met prachtige foto's en heerlijk eten.
    De grote tent al afgebroken...nog maar een paar dagen te gaan...wat gaat de tijd toch snel hè,als
    je het naar je zin hebt.
    Geniet nog maar extra van de laatste dagen!!

Lieve groetjes uit Meppel, Jolanda

• 28 Augustus 2012 - 09:11

Anneke:

Ja, de tijd gaat inderdaad super snel.......en begrijp uit de vorige reactie dat jullie nog maar een paar dagen te gaan hebben.
    Ik begin, na het volgen van jullie, serieus te denken om ook maar eens naar Italie te gaan, maar dan ben ik nog wel op zoek naar een goede kok hahahaha (grapje)
    Heel veel plezier nog en zonnige lieve groetjes van Anneke

• 28 Augustus 2012 - 23:36

Gerda:

Wat heerlijk dat jullie nog zo genieten van jullie laatste dagen.Zo te lezen en te zien op de foto's hebben jullie nog genoeg bezienswaardigheden te zien daar. Lekker relaxed en alles zien daar in Italië is volgens mij echt la dolce vita. En daar hoor natuurlijk ook het heerlijk eten bij!

Groetjes van Gerda , Wander(die graag nog Italië had willen zijn) , Amber en Carlijn

• 30 Augustus 2012 - 07:46

Arlette:

ARLETTE is mijn naaaam!!! :)

• 31 Augustus 2012 - 10:12

Tineke:

Hey hallo daar!!

Wij hebben alle verslagen gelezen en alle foto's tot en met afgelopen maandag bekeken.
    Fijn daIkt jullie het zo naar je zin hebben. Prachtige en maffe foto's gezien. hahaha!
    Konden in Ierland niet kijken. Zien uit naar de volgende verslagen.

Groetjes,
    Tineke en Erik Jan

• 31 Augustus 2012 - 11:43

Vlugge Japie:

weer een leuk dagje gehad dus :)

groetjes lars

• 31 Augustus 2012 - 20:46

Tineke:

Hebben jullie dinsdag, woensdag, donderdag en vandaag niets gedaan????
    Ik maar wachten op leuke verhalen en foto's, want nu kunnen wij het volgen, hahahah!
    We zien wel.
    Groetjes,
    Tineke

Verslag uit: Italië, Tuoro sul Trasimeno

Diane

No Distance goes Italy! No Distance organiseert een vakantie in het buitenland! Voor kinderen met moeilijk verstaanbaar gedrag zoals adhd, add, pdd-nos, autisme. Speciale pubergroepen, jong volwassenen, jongensgroepen en meidengroepen. De vakantie wordt kleinschalig gehouden met groepen van maximaal 4 deelnemers en 1-op-1 begeleiding. Een totaal andere aanpak en dus beslist geen standaard vakantiekamp! We noemen dit niet voor niets de Vakantie met het gezinsgevoel. Alle jongeren krijgen een vaste begeleider (maatje) en er is een programma met een vaste structuur. www.nodistance.eu

Actief sinds 01 Juli 2011