Zaterdag 18 augustus 2012 - Reisverslag uit Tuoro sul Trasimeno, Italië van Diane Zandman - WaarBenJij.nu Zaterdag 18 augustus 2012 - Reisverslag uit Tuoro sul Trasimeno, Italië van Diane Zandman - WaarBenJij.nu

Zaterdag 18 augustus 2012

Blijf op de hoogte en volg Diane

18 Augustus 2012 | Italië, Tuoro sul Trasimeno

Weer een dagje te laat maar nog even een verslagje van onze belevenissen in het mooie Italia!
We hadden besloten om ‘ s ochtends lekker uit te slapen maar iedereen was vroeg wakker. Dus gezellig samen op tijd aan het ontbijt.
Diane, Iris en Jolanda zijn met z’n drietjes op pad gegaan om even lekker te winkelen in Cortona. Een stadje met hele leuke winkeltjes maar wel een beetje duur dus geen winkels leeg gekocht.
Thuis (bij de caravan) heeft Jasper goed op de ‘jongens’ gepast. Ze hebben zich prima vermaakt in het zwembad en hebben…ja echt waar!...pannenkoeken gebakken.Met als chef-koks Romeo en Jasper. Ondertussen lag Wander lekker te slapen, Sven en Lars zaten uit te rusten op de veranda, en Wander een beetje te plagen.
Toen de dames thuis kwamen zijn we met z’n allen de pannenkoeken gaan eten en die smaakten uitstekend, lekker gesmuld.
Daarna afgewassen en heeft iedereen voor zich siësta gehouden.
Iris, Romeo, Sven, Lars, Wander en Jasper zijn later op de middag met de boot naar Isola Maggiore geweest. Een klein eilandje vlakbij de camping. Hier hebben ze een trouwerij gezien, dat was heel leuk om te zien.
Na weer wat gerust te hebben heeft Jasper de barbecue bij het meer aangedaan en daar hebben we gezellig met elkaar gebarbecued. Met als toetje lekkere watermeloen.
Daarna nog even wat over de camping gelopen en op het terras gezeten en toen naar bed. Iedereen was best wel moe.

Groetjes van ons allemaal.

• 19 Augustus 2012 - 22:09

André:

Beter laat dan nooit.
    Mmm pannekoeken....... Hè nou krijg ik weer honger....
    Hmm geen pannekoeken hier...., dan maar pinda's. Ook lekker... mmm :-(((
    En toch had ik liever zo'n pannekoek gehad !!

Nog één nachtje slapen en dan gaat een gedeelte van jullie alweer naar huis. Jammer hè.

Welterusten voor nu (en voor sommigen tot morgen).

• 19 Augustus 2012 - 22:24

Gerda:

Hallo allemaal daar!

Voor iedereen weer een geslaagde dag dus! Ik ben weer benieuwd naar jullie mooie foto's van het mooie Italië. Ik krijg zo ook wel erg veel zin om eens in Italië op vakantie te gaan en dan lekker relaxed van de omgeving genieten.

Voor een gedeelte van jullie is dit de laatste avond in het mooie Italië, geniet er nog maar van!!Ik zie jullie morgen!
    En voor de "blijvers" : Veel plezier!!

Groetjes uit het zeer warme Beilen!

• 20 Augustus 2012 - 09:32

RTV Assen:

Dat zit daar met elkaar maar wat te luieren, afgewisseld met eten, nog meer luieren en weer eten... 't Lijkt wel een vakantie... Oh wacht, dat is het ook hè? ;-)

En hier... een hele zondag in de studio wegsmelden bij 37 graden. Verschil moet er wezen...

Verslag uit: Italië, Tuoro sul Trasimeno

Diane

No Distance goes Italy! No Distance organiseert een vakantie in het buitenland! Voor kinderen met moeilijk verstaanbaar gedrag zoals adhd, add, pdd-nos, autisme. Speciale pubergroepen, jong volwassenen, jongensgroepen en meidengroepen. De vakantie wordt kleinschalig gehouden met groepen van maximaal 4 deelnemers en 1-op-1 begeleiding. Een totaal andere aanpak en dus beslist geen standaard vakantiekamp! We noemen dit niet voor niets de Vakantie met het gezinsgevoel. Alle jongeren krijgen een vaste begeleider (maatje) en er is een programma met een vaste structuur. www.nodistance.eu

Actief sinds 01 Juli 2011