arriva! - Reisverslag uit Tuoro sul Trasimeno, Italië van Diane Zandman - WaarBenJij.nu arriva! - Reisverslag uit Tuoro sul Trasimeno, Italië van Diane Zandman - WaarBenJij.nu

arriva!

Blijf op de hoogte en volg Diane

12 Augustus 2012 | Italië, Tuoro sul Trasimeno

Donderdag om 20:00 zijn we met twee auto's vertrokken naar Lago di Trasimeno, camping Punta Navaccia. We hebben een goede reis gehad geen files en of slecht weer. Vrijdagavond om 19:00 kwamen we aan op de camping. Na een hartelijk onthaal door Simona zijn we naar de caravan gebracht. Doordat we een dag te vroeg waren kregen we voor een nachtje een andere caravan toegewezen. Zaterdag vroeg hebben we de spullen weer opgepakt en zijn naar ons stekje voor drie week verkast! Het is warm, erg warm, we moeten ons tempo behoorlijk aanpassen. Na een dag uitpakken en organiseren genieten we s 'avonds van een heerlijke maaltijd in Tuoro. Een dagje relaxen en maandag de eerste groep uit Rome ophalen. Ik heb er zin in, jullie ook?
Ci Vediamo domani!
Ciao!

• 12 Augustus 2012 - 13:29

De Altenaatjes:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.En nu hopelijk goed uitgerust voor de groep die morgen komt!
    Wat ziet het er leuk uit.....dit gaat hééééél gezellig worden!
    Best wel spannend maar we hebben er heel veel zin in en kijken uit naar morgen.

Fino A Domani xxx

• 12 Augustus 2012 - 13:30

Esther:

Ik wens jullie allemaal hele plezierige weken in het bella Italia, have fun

• 12 Augustus 2012 - 20:13

Susanne Osasso:

Ziet er weer top uit!! Xxx

• 13 Augustus 2012 - 12:42

Jasper:

Wachten op Eindhoven airport....we hebben er zin in!!

• 06 Februari 2014 - 14:41

Jeroen:

heeeeeey een bekende

Verslag uit: Italië, Tuoro sul Trasimeno

Diane

No Distance goes Italy! No Distance organiseert een vakantie in het buitenland! Voor kinderen met moeilijk verstaanbaar gedrag zoals adhd, add, pdd-nos, autisme. Speciale pubergroepen, jong volwassenen, jongensgroepen en meidengroepen. De vakantie wordt kleinschalig gehouden met groepen van maximaal 4 deelnemers en 1-op-1 begeleiding. Een totaal andere aanpak en dus beslist geen standaard vakantiekamp! We noemen dit niet voor niets de Vakantie met het gezinsgevoel. Alle jongeren krijgen een vaste begeleider (maatje) en er is een programma met een vaste structuur. www.nodistance.eu

Actief sinds 01 Juli 2011